ikicocukluannee Bebeanne kızımız olsa bizde ELİZ koyacaktık . İlk kızımın adı DENİZ 😇 bence eliz daha güzel tabi karar sizin
Zezz Bebeanne mira nil kizimin adi olacak…sarya duymadim anlami nedir..salya gibi algilanirmi buyuyunce sorun olurmu acaba..serra koyan var ama..
zaydn Farklı isim koyucam diye çok değişik isimler koymanizi önermem ilerde çocuk arkadaş ortamında dalga konusu olabilir sarya yerine sare koyabilirsin hem daha zarif ve anlamlı bir isim