Sevcaan Haftamdayım ve karnımda çatlamalar başladı kimler çatlamaya başladı çatlağı olmayanlar ne kullanıyor?
rosatue Sevcaan 34. Haftada ilk kez çatladım. Şu an saldım o meseleyi 😂😂 Lierac kullanıyorum çok erken haftalarda başladım. Çatlamış da olsam kremin inanılmaz başarılı olduğunu düşünüyorum. Hiçbir kızarıklık, kaşıntı yok
btuban Sevcaan en başından lierac kullandım 33. Haftama kadar, karın alt kısmından çatlamaya başladı biooile geçtim daha iyi geldi bana. Birde çok duydum Hindistan cevizi yağı içine E vitamini ekleyip kullananlar var bu şekilde hiç çatlamadık diyende duydum.
1_minik Sevcaan valla dalin bebek yağı kullandım öyle rahatsız edecek gibi çatlamadım…🧿 37.haftaya girecez ama Doğumdan sonra nasıl olur bilmem yada bu haftalarda…her duştan sonra bazen ıslak tenime bebe yağını bol sürdüm 2-3 kutu sanırım bitirdim…genetik diyorlar biraz… aman çok da takmamak lazım
btuban rosatue bende en başından 33. Haftama kadar lierac kullandım ve çatlak başladı. Biooile geçtim daha iyi gibi geldi.
Nvkdkdkd Bende 35. Te çatladım . Palmers kullanıyordum . Çatlamaya başlayınca kombo başladım . Palmers burts bees bir de kendim hazırladığım kakao yağı Hindistan cevizi yağı ve zeytinyağı karıştırıp dönüşümlü sürüyorum . İlerlemez umarım
rosatue btuban bio oilde a vitamini var, bir nevi ilaç gibi . O yüzden daha etkili olması kuvvetle muhtemel ama bebek için zararlı etkileri bulunuyor
btuban rosatue teşekkürler, tereddüt etmiştim bende ama doktorum özellikle tavsiye etti o sebeple kullanıyorum
Didemf Haftadan itibaren kullanmaya başladım ama göğüslerime sürmedim 18. Haftada göğüslerimin alt kısmında kırmızı çizgiler oluşmuştu :(
Beggyy Haftamdayım şükür daha hiç çatlamadım. Lierac, hindistan cevizi yağı ve badger kullandım. İlk aylar hergün düzenli son 2 ay aklıma geldikçe sürdüm ama bence vücut yapınızla alakalı. Benim karnım cok büyümedi inanılmaz gergin de değil. Bu yüzden çatlamadı diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Cicek10 Sevcaan 35. Haftadayım henüz çatlak yok lierac kullanıyorum 20. Haftadan beri hatta bitti arada nemlendirici kremlerden de sürdüm ama herkesin dediğine katılıyorum çatlayacaksa çatlıyor ne yapılırsa yapılsın olursa da en azından az olsun diye kullandım açıkçası kremi
Zeynep-Ecem46 Her duş sonrası bebek yağı, yatmadan önce bio oil kullanıyorum bazen de gün içinde normal nemlendirici kremle nemlendiriyorum. 25 haftalığız daha karnım küçük olduğundan çatlak yok ilerde olur mu bilmem umarım olmaz😊