Mk_13 vakit kaybetmeden doktorunuxa gidin yerleşme kanaması da olabilir Allah korusun bir düşük tehlikesi de olabilir benim 13 üncü haftada gelmişti şu an 17+5 im hala evde yatıyorum hiç kalkmadan düşük tehlikesi denilmişti o yüzden lütfen ihmal etmeyin 😞