Zeynebakman 40.haftadan selamlar. Gece boyunca düzensiz sancılar hissettim ve bu sabah kahverengi bulanık bir akıntıyla uyandım. Sanırım bu nişan oluyor.🤭 Pazartesine kadar doğurmazsam suni sancı alacaktım. İnşaAllah suni sancıya gerek kalmadan kendi sancılarım gelir. Bu kahverengi bulanık akıntı nişan mı oluyoe kesin olarak yoksa bebeğin içerde kakasını yediğini falan göstermiyor değil mi Allah korusun?
Zeynebakman U-E Suyum gelmedi canım. Her gün nst giriyorum. Dün bi sıkıntı yoktu. Bugğnde bi giricem bakalım. İlk defa böyle bir akıntım geldi
elifinannesiiii Su geldiğinde suyun rengi yeşilimsiyse kakasını yediği o şekilde anlaşılıyormuş sanırım, burada öyle okumuştum. Hayırlı doğumlarınız olsun insallah saglıkla kucagınıza alın en azından nişanınız gelmiş ben hala beklemedeyim gelen bir şey yok🙊
Zeynebakman elifinannesiiii Gelir inşaAllah ya. Benim de umudum yoktu cuma suni sancı alacaktım ama geceden beri belimden sancı çekiyorum. Bugün de ilk defa kahverengi bi akıntı geldi. Hayırlısı bakalım.🤭
Zeynebakman Syma-ma Evet sümüksü bir yapıda ama kahverengi renkteydi. Hami adetiniz bittiğinde kahverengi akıntı gelir ya azar azar onun gibi
Zeynebakman Bussedat Ekstra bir şey yapmadım. Yürüyüş falan. Zaten yürüyecek,merdiven çıkacak halim yok. Gelir belki sıkmayın canınızı