Minimalistmom Meraba kızlar, 31 haftalık hamileyim. Fena halde grip ve boğaz ağrısı çekiyorum. Ballı limonlu ılık su içiyorum sadece ama boğaz ağrısı geçmiyor. Tavsiye edebilceğiniz bişey var mı??
Emine1310 Minimalistmom pekmez içine zencefil karıştırıp ye benim öksürüğümü geçirdi 38 haftadayım doğum yakın hemen etki etti ve doğal çözüm
Cicikus1 Minimalistmom et veya tavuk suyuna çorba içine limon karabiber. Gece yatmadan önce karabiberli ballı süt. Bi de parol aldım ben günde 1 adet. Geçmiş olsun.
U-E Minimalistmom bn sabah aksam nane limon yapıp içtim ancak öyle toparlayabildim ilaç kullanamadım geçmiş olsun
NaileCryn Minimalistmom benimde geçenlerde öyleydi tuzlu gargara yaptım sürekli bide boğazıma viks sürdüm tülbentle sardım bu sıcak havalarda çekilmez biliyorum ama ilaç kullanmadığımız için mecburuz bide sıvak çorba içine pul biber geçmiş olsun canım
Zeyna1986 Valla Bende soğuk su içtim iki gündür ciğerlerim çok kötü kopuyor resmen bugün doktora gideceğim inşallah bisey verir gecmis olsun
U-E Minimalistmom nanae limon ve ıhlamurdan baska bitkide kullanmak iyi degilmiş bilgin olsun canım doktor özellikle uyarmıstı beni
Emine1310 Minimalistmom faydasını görürsün inşallah gerçekten çok zor oluyor doğum yakın birde her manada zor
gunesveguney Minimalistmom toz zencefil mi yapıyorsunuz bende çok fenayım evde varsa bende yapsam ya 🥺
poyrazinannesi3547 Bende grip oldum boğazım berbat şeyi tavsiye etti bi takipçim yarim limon suyu karabiber zencefil bal bunları karıştırıp içtim hamileyken iyi geliyormuş birde limonlu ballı ılık su boğazı yumuşatıyor ams şu burun akıntısna çare bulamadm hasta olan herkese geçmiş olsun
Caglaanne Minimalistmom bende aynı şekildeydim boğazım için toz zencefil zerdeçal bal ve limon karıştırdı kardeşim yedim boğazımın ağrısı hemen kesildi sabaha