AyeUurluHasky Bebeğim on günlük sol gözünde sürekli çapaklanma oluyor. Anne sütü damlattım aöa hala devam ediyor doktora götürsek abartmış olur muyuz 🤔
FeriDEniz AyeUurluHasky yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor dedi yenidoğan doktoru. damla verdi bize. Günde dört kez onu damlatıyoruz.
AyeUurluHasky Teşekkür ederim kızlar çok yardımcı oldunuz. Bize de doktorumuz yetersiz besleniyor dedi ama bir haftada da 250 gram aldı nasıl oldu anlamadık