Her gün burada bebeğiniz kaç kilo gibi yeni postlar görüyorum arkadaşlar bebeğiniz 2500 altında değilse sağlığında bir problem yoksa ne diye karsilastirma yapip milleti strese sokuyorsunuz ? Önemli olan kilo mu Kilolu bebek sağlıklı olduğunu mu düşünüyorsunuz şekere abanıp çocuğa kilo aldirmanın ne faydası var ? Umarım daha böyle post açılmaz