Naciyeylmz Sütünüz geldimi hemen? Kaçıncı haftada oldunuz ? Sezeryanin zorlukları nelerdir? Ne zamn korse taktınız ? Kusura bakmayın bilgim olmadığı için soruyorum teşekkür ediyorum 🤲🏻 Hayırlı cumalar 💚
Drymomm Naciyeylmz ilk gebelikte süt hemen gelmedi sıvı geliyordu 3 güne anca indi süt hatta banyo sonrası diyebilirim 40+6 açılma olmayınca mecbur sezeryan oldum bu 2. Gebelik zaten sezeryan günü verecek
Drymomm Naciyeylmz korse ihtiyacı duymadım zaten zayıf biriyim hepsi gitti bir aya 😁 spinal oldum çok kolaydı tabi yürürken yanma acı hissi oluyo ama 3güne ayaktaydım bi baş agrım oldu açılma olsun diye 2gün suni çektim o yüzden bana sezeryan deyince güle güle girdim güle güle çıktım sezeryandan 😄