Ben pentiden uçuk pembe önü fırfırlı mayoyu aldım,karnı çift kat kumaştan ve asssla kurumuyor ucuz da değil boşuna o kadar para vermeyin. Ben defactodan düşük bel büyük beden bikini altı aldım siyah. Üstüne kendi bikinilerimden hangi renk üstü giysem de oluyor çok rahat ettim öneririm