Besa kız 40+2 deyim bugün doktor suni sancıyla başlatacak doğumu, valla çok iyisin bebek kakasını falan yapar mazallah artık 42 ye kadar bekleten doktor varmışmış böyle. Ki benim 2. Doğum 41. Haftanın içinde olmuştu kakasını yapmıştı 6 gün küvözde yattı. Yani neyi bekliyorsun gelen sancı gelirdi 41 bitmiş