Semragul_ İlk gebeliğim ama sirtimin sağ tarafında o kadar ağrı var ki yatamiyorum yuriyemiyorum.Ustune basamiyorum.Dogum belirtisi mi gitmeli miyim hastaneye.3 günden beri böyle bicak saplanır gibi ağrıyor
ervacigimgeliyor Tabii ki hastaneye gidin zaten doğumunuz çok yaklaşmış. Doğum başlamamış olsa bile hiç değilse sizin için bir tedavi verilir. ☺️