shrgnss Bugun saat 10 da cinsiyet öğrenmeye gidicem çok heyecanlıyım. Umarım gösterir kendini 16.haftaya girdik bugun tam olarak 😍 herhangi bisey yememe gerek varmı ?
Kmlltfy50 shrgnss tatli biseyler ye muhakkak yiyebiliyorsan dondurma ye cabuk hareketleniyorlar ben 16. Haftada gitmistim gostermedi 19 da gittim gostermedi detaylida ancak gorebilmistik 😄
Symazturk shrgnss doktorun yanına girmeden beş on dakika önce çikolata yiyebilirsiniz çok güzel hareketleniyorlar o zaman 🥰
gulumse0611 shrgnss ikizlerimi 12 haftslıkken görmüştüm şimdi 7 haftalık daha bakalm bnde merak ediyorum daha hiç kontrole gitmedim 🙈
Jsnsjudhd shrgnss cânim hastaneye gidince hemen hastaneye girmeden önce bi tane çikolata ye üstüne su iç hareketlensin minoş cinsiyetini gostersin ❤️🤗 sonra cinsiyetini yaz amaa ben merak ederim 🤭
[silindi] shrgnss bende bugün aynı saatte cinsiyet için gidicem 🥰 18 haftalığız bizde inşallah doktor görebilir
[silindi] shrgnss 18 haftalık ☺️ Boyu 18 cm kilosu 200 gr olmuş 🥰 cinsiyetide haftaya söylerim dedi bakalım
deletedmom2014 Hayırlı olsun 🌸 Bizde 17. haftaya girdik inşallah öğrenebiliriz 🙏🏻 3 ağustos randevumuz 😇
Hasrt02 shrgnss bende bugün gittim öğrendim cinsiyeti❤️🥰 prensesim olacakmış.doktorun yanına gitmeden en az 10 dakika önce çikolata yedim hareketlensn diye