39+3 oldum ne nst de sanci var ne de açılma. Hergun saatlerce yürümeye spor yapmaya rağmen. Ve bebeğim tamamen kanalda olmasına rağmen. Şimdi sezeryan için gün almaya gidiyoruz. Doktorum 40 tan sonra beklemeyi doğru bulmuyor. Açıklık vs sanci olmadığı ve ilk gebeligim olduğu için suni sanci intihar diyor sonu yine sezeryab olur diyor o yüzden gün alıp bekleyecez. Nasipte varsa sezeryan gününe kadar kendi isteği ile gelir yavurm