Haticehasan7 kaburga acısı bende de var felaket uyutmuyor yatırmıyor oturtmuyor. Testlerim görüntğlemelerim normal çıktı, bebek kesesi genislediği ve kendi büyüdüğü için baskı yapıp göğüs kafesinş genisletiyormus çok yaygınmış. Sabah aksam ağrı kesici al dediler. Katlanıyorum cünkü iki hamile arkadastan da duydum biri türkiyede biri danimarkada onlar da bir sey yapamamıslar katlanmıslar