Bende salı günü doguma girecegim. Korktugum icin genel anestezi istedim. Hic narkoz almadım hic ameliyat olmadım. Cok korkuyorum nasıl olacak diye. Sabah 8.30 da gel dedi doktorum. Detaylarını bana anlatabilirmisin. Narkozu damardan mı verdiler. Kac dk sürdü dogum cıkarken ayıldım demissin. Agrı sancı bas agrısı oldu mu cocukla ilgilenebildin mi. Cok soru sordum galiba canım kusura bakma 🙂 yaklastıkca dahada geriliyorum