Canimdoktorun olmasin bak korkma ama bu yüzden bebeğim 10 Gün kuvezde kaldi suyum gelmiş bebekler kendini riskte hissedince kakasini yapıp yiyor enfeksiyon 11.5 oldu bir gece de ve dirt gözle normaldogumu beklerken sezeryan oldum çok şükür iyiyim 2 yıl geçti ama dikkat et