ahlasinannesi Kızlar sancılarım başladı. Düzenli 10 dkda bir oluyor. Acilden gittik hiç açılmam yokmuş. Nişan ve su gelmedi. Sancılarıma dayanamıyorum. Evde beklicem doğumu. Nasıl kolay geçiririm önerileriniz var mı. Birde dua edin nolur bana
Derya1503 ahlasinannesi allah yardımcın olsun öncelikle. Sıcak duş al beline doğru tut sıcak suya otur çömelme kalkma hareketleri yap yavaşça. Hurma tüket. İlişki de çok faydalı olur. 10 saniye çömelik kal ve kalk bunu yapabildiğin kadar tekrarla