Çok şükür doğum ettim hanımlar 39 +3 haftalıktım kontrole gittim ama hiç sancım yok çatı muayenesi yaptı 3. 4 cm acılmam vardı doktor dedi bide 35 haftalık görünüyo ama sağlığı yerinde istersen bugün alalım seni doğuma istersen yarın sabah bende eşimle ablamlarla konuştum bugün yaptırdım suni sancı verdile 2 saatte doğum ettim 2. Oğlumu aldım kucağıma çok şükür ama çok zordu darısı sizin başınıza inşallh sormak merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 😍