Kızlar merhaba ben 14+1 gebeyim ve çok aşırı akıntım oluyor sarı renkte doktor kokusu kötü olursa bakarız dedi ama şöyle söylim normal De bütün bayanlar da olduğu gibi gebelik öncesinde de akıntı yaşıyordum o yüzden koku nasıl olur pek kestiremedim bu durum da bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?