Hazalk92 Ben 5. Ayıma gircem ama bir tekme gibi birşey yok !! Bu ay gidemedim hastahaneye genelde giderdim her ay düzenli gayet iyiydi de . Bebek ne zaman tekme atar ?
gizemmm Hazalk92 ben ☺ Ama dedikleri gibi böyle tekme değil de kıpırtı hareketlenme en net 20. Den sonra hissetttim
Sevil Tekme hemen atmaz bu haftalarda seğerir gibi oluyo 😁😁rahim kısmında 1 ay sonra falan belki daha belirgin olur hareketleri ama baya bi süre aşşağıda hissediyorsun hareketlerini
Hazalk92 Gizemmulus buraya yazdıktan sonra baktım ki pit pit atan oymuş ne bilelim bizi korkutmuslar tekme atar acıyor falan hatta videoda aldim ayy🤗😘