edanurciftci Çok kötü boğazım sismiş dişim damaklarım ağrıyor kulağıma vuruyor . Boğazım icin nanelimon kaynatsam hamileye sorun olur mu ??
Fasulyemm17 edanurciftci kaç haftalıksınız doktorum bana yeni gebeliklerde önermiyorum demişti ama tabi sizin doktorunuz ne der bilemem
Busra333 edanurciftci eşim bana yapıyordu cnm bi ara zararlı olduğunu bilmiyorum şimdi 7,5 aylık hamileyim ama yanlış yönlendirmek istemem. Bitki çayları zararlı diye biliyorum bazıları hariç
Ebrusamet07 edanurciftci benim Dr 10 haftalıkken bile iç demişti. Zencefile de müsade etti saydığınız rahatsizliklara da iyi gelir zencefil ama zerdeçal yasak ona dikkat edin
edanurciftci Burcu98 o kadar kötüydüm Kİ içmiş bulundum artk dayanamıyorum o kadar kötüyüm İnsaAllah sorun olmaz
edanurciftci Burcu98 içme dedi aynısı olduysa nasıl geçti sizin ben suan kafamı komple kesmek atmak istiyorum saatlerdir ağlıyorum dayanamıyorum dişim kulağıma vuruyor damaklarım zonkluyor yutkunamıyorum ben böyle bi şey görmedim ı
Burcu98 edanurciftci bana bepanthen pastil önerdi bide ihlamur ictim ihlamur zararsiz corba ictim parol ic agrin olursa dedi bide parol zararsiz
Busra333 Ebrusamet07 evet zencefil bende arada tüketiyorum. Melisa çayı çok seviyordum doktorum onu önermedi rezene önermedi ilk aylar sorduğunda bunları bıraktım
Ebrusamet07 Busra333 evet Allah korusun onlar vücutta gevşeme yaptığı için düşüğe neden olabiliyormuş ☹️
Nnazlii_karacaa edanurciftci sıcak su yapın içine limon sıkın ve yarim limonu rendeleyin üzerine evinizde varsa tarçın köyün ve kök zencefil yada taze zencefil rendeleyin içine de biraz bal tamamdır 🙃
Yenigelin543 Benimde o haftalarda oldu canim doktorum nane limon aşırıya kaçmadan icebilrsin demişti şuan 33 haftaligim yine grip oldum bu saate bende kalkıp nane limon kaynattim😰
Derya1503 edanurciftci acile gidin parol serum takıyorlar rahatlatıyor. Orda da doktora sorarsın nane limon işini. Ben yaptım içtim bi sıkıntı olmadı çok şükür ne olabilir ki. Nane ve limon hiç tüketmiyor muyuz ?
edanurciftci Derya1503 dün gece hiç uyumadım uykusuz duruyorum resmen Ağrı’dan bugün de aynısı olursa ztn direk acile gidicem naprlr bilmiyorum