Kızlar merhabalar 38+5 haftalık gebeyim ⅔ gündür bikini bölgemde büyük sivilce gibi şeyler çıkıyor iltihap gibi ama sıkıyorum bişey çıkmıyor bugün de tam afedersiniz deliğin tam ortasında çıkmış fındık kadar ama resmen yürütmüyor açıyor yarın da çatı muayenem var nasıl geçecek ya bu yaşayan var mı böyle bişey