Gerçekten çok kötü bir zamandan geçiyoruz. O videoları haberleri izlemeyi içim kaldırmıyor artık. Evsiz kalanlar, yanan hayvanlar, ormanlar, evler o kadar üzüldüm ki :( elimizden de hiç birşey gelmiyor malesef. Hamile duası kabul olur derler dua edelimde bitsin inşallah :( allahım sen şuan yarımıca ihtiyacı olan her canlıya yardım et, bu yangınları durdur amin 🙏🏻Çocuklarımızı nasıl bir gelecek bekliyor gerçekten düşündükçe içim darlanıyor ülke günden güne ekonomik olarak ahlak olarak kötüye gidiyor :( allah yavrularlamıza güzel gelecekler nasip etsin inşallah