Kizlaaar 35+3 ten selaaam. Sabahları kalktığım zaman ayaklarım ve ellerim sis bir şekilde kalkıyorum hatta ellerimi kapatamıyorum bile hem sislikten hemde eklemlerin ağrısından ve acısından, aynı şey başına gelen varmı acabaa çok bir kilo da almadım 11 kilo aldım 🤷♀️