Asi34 ben yurtdışında yaşıyorum oğlum 18 aylıkken hamile kaldım yine sezaryen olurum diye düşünüyordum 36 haftalık kontrolde bana hangi doğumu istediğimi sordular normal yapamam değil mi dediğim de doktor tabi ki yapabilirsin dedi ama Türkiye’de 2 yıl geçmeden yapmıyorlar dedim o da orası öyle olabilir belki daha fazla para için ama burda senin istediğin önemli tabi ki riskler var ama biz önce bi deniyoruz en ufak acaba dediğimiz yerde beklemeden sezaryene alıyoruz dedi doğum yapacağım gün doktor bana sürekli şöyle olursa sezaryene döneriz böyle olursa sezaryene döneriz deyip durdu bende ağzınızda sürekli sezaryen lafı var yine bana saatlerce çektirip son dakika hadi sezaryen demeyin madem öyle hemen yapın dedim doktor hayır önce normali deneyeceğiz dedi hastaneye yattığımda 4 cm açıklığım vardı doktor suyumu patlattı bekleyeceğiz açılmaya göre durum değerlendirmesi yaparız dedi ama benim sancım yoktu suni verelim ama tehlikeli o yüzden az az vereceğiz dedi az az artırdılar sancıyı sonra ben belden uyuşturun dedim doktor kabul etmedi morfin verdiler ama o da işe yaramıyordu doktor bu çok iyi açılman oluyor ondan hiç bir şey işe yaramıyor dedi 10 cm olmuş hadi dedi başlıyoruz hiç ıkınma hissim yok dedim olsun başlıyoruz dedi 1 saat ıkındım yeter dedim başını görüyorum burdan dönüş yok dedi 1 saat içinde doğdu oğlum yani doktordan doktora değişiyor ama Türkiye’de daha fazla para koparmak için bilerek yapıyorlar bence