Ayseonay Merhaba arkadaşlar 35 haftalık oldum, bir haftadır özellikle ayaklarım aşırı kaşınıyor ve yanıyor bir defa kaşısam kurtulamıyorum benim gibi olan var mı?
Littlespy Ayseonay doktorunuza söylediniz mi özellikle ayak ve el kaşıntıları kolestaz belirtisi olabilir. Karaciğer enzimleri ve safra asidi değerlerine baktırın isterseniz.
Ayseonay Littlespy söyledim doktoruma izinde 4 güne gelecek gelmesini bekliyorum bide gebelik şekerim var ondan olabilir mi acaba
Littlespy Ayseonay keşke başka bir meslektaşına yönlendirseymiş, Allah korusun kolestaz varsa biraz riskli bir durum. Şekerden olur mu hiç bilmiyorum ama bende kolestaz var biraz zor zamanlardan geçtim o yüzden ihmal etmeyin demiştim :)
Garfield06 Ayseonay güneşe alerjiniz var mi benim gebelikten oncede cok kasinirdi hep çorap giymek zorunda kaliyorum. Çıplak ayakla dolaşmamayı deneyin bide
Ayseonay Garfield06 hiç öyle bişey yaşamamıştım biraz çorap giyeyim yani alerjim olur olmadığını da bilmiyorum
Garfield06 Ayseonay umarim alerjikten başka birsey degildir. Toza ve güneşe alerjiniz olabilir. Gecmis olsun