Kızlar ya deterjan aldım dün elime geldi bugün kullandım renginde bi sorun yok şeffaf bi renge sahip kokusu yok kokladığım zaman ama kıyafetler yıkandıktan sonra aşırı bir sabun kokusu var içeriğinde de sabun var evet ama elime bulaşıyor kokusu ve çıkmıyor acaba ben rahatsız olduğum için psikolojik olarak öyle mi hissediyorum sabahtan beri kuruyan ütülediğim çamaşırları kokluyorum onlar da koku yok ama ellerimde koku var 🙄🙄😅