Kizlar yardimm.
Kac gündür sürekli öksürüyorum burnm akiyor.. ilac kullanmk istemiyorum. Bol sicak cay. Limonlu sicak su iciyorum. Ball ve karabiber karistriyorum yiyorum ama faydasi yok. Suan resmen uyamiyorum öksürmekten..
Yardimm neler yaptiniz böyle bir durumdaa😢
Birde sorun normalde yurtdisndym doktoruma danisrm ama suan vatanda izindeym ne yapacgmi şaşirdimm😢 31+2 yimm bu arada..