Adet sancim asiri cok yuksek olurdu igne veya serum almadan asla atlatamazdim hatta igne almadigim zamanlar ellerim ayaklarima vururdu sancı morarirdi o derece diyim siz anlayin ama şu haftalarimda 37+5 hic bir sekilde adet sancısı hissetmedim bende bundan korkuyorum açılma var sadece bebek sertlesiyor 🤷🏻♀
Sizin ise adet sanciniz oluyor yalanci sancı deniyor ve hic adet sancısı gibi bi acim olmadi yalanci sancılarım yok mu benim herkezde olmuyormu