Kızlar merak ettigim bisey var şimdi ben 37+3 haftaligim kısmetse pazartesi sezaryan olucam ama sezaryan olcağı icin hic çatı muayenesi olmadım hatta geçen sancim vardı hastaneye gittim doktor görevli kıza sadece nst ye bağlayın bakmayın dedi yani alttan bakmayın demek istedi ben anladım yani bi kaç gündür de afedersiniz makattan yani büyük tuvaletimi yaptığım yerde acayip acı var sanki pisik olmuş veya acilmam var da orası büyüdükçe arkaya baskı yapıyor emin olamadım küçük tuvalete bile çıksam aciyor büyük tuvaletimi biel zar zor yapıyorum küçülmüş gibi orasi gezerken de aciyor acaba pisik mi yoksa açılma mi var açılmayı hissetme gibi bisey varmı birde benm gibi bu haftalarda olup hıçkırırken kaburgaları aciyan varmı sırtımdan hissediyorum çok can yakiyor