Ceylan08 Merhaba güzel anneler ve anne adayları🌸 yarın BİM’e wee marka emzik biberon geliyor, kimler alacak bu markayı önerir misiniz ? muslin battaniye çıtçıtlı atlet vs gelecek olanlar arasında
Ankaku Ceylan08 biberonunu kullandim güzel ama emzigini hayir damakli emmedi çünkü normal bakkal memesi emdi.. eğer kalırsa banyo setini almayı düşünüyorum bende
Merve-bebek Ceylan08 yarın bende küvet kova maşrapa almayı düşünüyorum da umarım güzellerdir e Bebek mağazasında inceledim aynısı iyi görünüyor da bakacaz yetişebilirssm Alırım
almilaumay12 Ceylan08 Merhaba🌹 Bana kalırsa emzigi alirsin bende bim yada a101 den bambino mu ne diye bir marka emzik almıştım.Amacim tutup tutamayacağını denemekti çünkü boşuna en kaliteli seyi alip tutmayacaksa kenara atip masraf yapmak istemedim.Denersiniz tutmayan bebek tutmuyor cunku eger tutar jse phlips avent ultra air öneriyorum ayriyetten zibinlar cok guzel cikiyor 🌹
Gulenay1234 Ceylan08 emziğini bebeğim severek kullanıyor 3 aylığız hatta iki tane aldım BİM’den hamileyken ama şöyle bi şey var her bebeğe göre değişiyor kimi bebek tutmuyor kimi bebek seçici emzikte şans meselesi
Ceylan08 Ankaku anladım canım zaten emzik konusunda her bebek aynı olmuyor banyo setini bende düşündüm ama beğenmedim sanki ya
Ceylan08 Ankaku anladım canım zaten emzik konusunda her bebek aynı olmuyor banyo setini bende düşündüm ama beğenmedim sanki ya
Merve-bebek Ceylan08 Ceylan08 ewet ama internetten araştırdım kadar iyi bir ürün çok kullanışlı yerde kaplamıyor o yönden de iyi benm için baklm gidip alacaz işte umarım memnun kalırız
Aylinsemih Ceylan08 sabah kuşluk vakti gitmeyi düşünüyorum alarm kurdum o kova ve masrafa okadar uygun ki heryerde çok pahalı akılsızlık yaptım daha önce biyerde 150 tl ye küveti denk gelmişti almıştım biraz daha beklesem 50 tl daha uyguna alicakmisim ama olsun kovaları uyguna gelicek
Aysegul354 Ceylan08 oyle yapicamda teyzeler oluyor genelde ite kaka alıyorlar herseyi 😁 korkuyorum onlardan 😁
nvn-mutlu Ceylan08 arkadaşım da takım almıştı ama küvetten hiç memnun kalmadı hafif kolla destek almak isteseniz katlanıyormuş ama kova ve maşrapatan memnundu o yüzden bende küvet hariç diğerlerini alıcam🥰
Ceylan08 almilaumay12 çok mantıklı evet. Çok teşekkkür ederim önerileriniz için 🥰🙏o zaman zıbınları hem 0-3 hemde3-6 olandan alayım 😀
Ceylan08 almilaumay12 çok mantıklı evet. Çok teşekkkür ederim önerileriniz için 🥰🙏o zaman zıbınları hem 0-3 hemde3-6 olandan alayım 😀
Ceylan08 Gulenay1234 haklısınız alıp deneyeyim diyicem ama eşimde o tür şeyleri BİM’den alma dedi az önce 😬
Ceylan08 Aysegul354 evet ya ne kadar erken gidersek gidelim teyzeler hep orda çoktan sıraya girmiş oluyorlar 😂
Ceylan08 nvn-mutlu teşekkür ederim fikir verdiğiniz için 🥰 bakalım sabaha karar vericem alıp almayacağıma 😅