Merhabalar hanımlar doğum yapalı 15 gün oldu ilk günler yazmak istemedim doğum hikayemi çünkü bilgi ve tecrübelerimi doğru aktarmak istiyordum.
ilk doğumum 1 gün suni sancı sonucu bebeğimin kalp atışları düştüğünden zorunlu sezeryan olmuştum hep bi normal doğum yapma isteğim vardı hep araştırdım ve kızıma hamile olunca ssvd yide destekleyen doktorumla yol izledik.
- Haftada bebeğim kafa aşağıya dönmüştü ve kanala kafası baskıya başlamıştı o zmandan doğum zamanına kadar hep bi kontrol altındaydık ve erken doğum olma rizki vardı. Sonrasında doktorum ben bayramda yokum 1 haftalığına o sürede doğurursan sezeryan yaparsın yoksa başka doktora git dedi.yoksa bayramdan önce yatış yapalım suniyle doğurtalım dedi. Ben ve eşim kabul etmedik doktorum ayrıyeten bebeğim 37. Haftada 3400 kilodaydı eğer biraz daha geçerse bebeğin kilosu iyi dikişlerimin patlama rizki var dedi.nese 30. Haftadan beri alttan muayene olunca en sonki muayene doktorum bana sormadan bebeğime uyarıda bulundu ve sonrası ardı ardına geldi. Bi gün sonrası nişan sonraki günler suyum sızmaya başladı. Ve çarşamba yatış yaptırdı çok düşük tozda suni sancı verirdi ama bana hiç bir şekilde etki etmedi.sabah 9 dan 4 e kadar açılmam olmadı 4 ten sonra
- hiç anlamadan çok hızlı şekilde açılmam arttı. Ama söyle birşey var hep açıklık kontrolunde ne yazıkki sonta takılıp mesanem boşaltıldı sonrasında dikiş kontrolu açıklık yapıldı bu beni sancıdan ve doğum anından daha çok canımı acıttı. Ve daha kimseden bu şekilde yapıldığını duymamıştım benim doktorum farkı şekilde uyguladı normal doğumda sonta takılıp dururmaz en son akşam 10 buçuğa yakındı muayene edilcektim doktoruma sontayı izin vermedim son kez dedi söz sonra odana gidicen dinlencen dedi tabi kabul ettim ve sontayı çıkardığı gibi açıklık tam doğum başladı dedi ve 5 dk geçmedi bebeğim kucağımdaydı doğumun sular gibi hızlı akti gitti hiç birşey anlamadım.sadece sonta beni zorladı desem yeriydi.şimdi çok şükür çok iyiyiz rabbim bu yolla kimseyi eğlemesin ssvd ile ilgili yada normal doğumla ilgili sorularınız olusa yaşadıklarımda bildiğim kadarıyla yanıtlaya biliriz😘❤️❤️