mummy_mom dr.a gidin o kadar kan gelmesi normal değil ve nişan sümüksü yapıda oluyor öyle çok gelmiyor bebeğin hareketsiz olmasıda normal değil doğum olduğunda bebekler bir yerde toplanır ve rahatlar belirli aralıklarla bu olur siz bir dr.a gidin bence vakit kaybetmeden nişansa ve bebeğiniz iyiysede rahatlamış olursunuz