Arkadaşlar 19 haftalığız iki gündür pöç kemikten ötürü ne oturabiliyorum nede yatabiliyorum sol tarafım felçli gibiyim aynı. Gençken popo üzeri düşüp o kemiği yerinden çıkarmıştım daha sonra düzeltildi daha sonra gebeyken geri çıktı ve inanılmaz agrım var kemiğe dokundugumda vicık vıcık bir his yasıyorum acaba iltihap mı kaptı bilemiyorum da aranızda böyle sıkıntı yaşayan var mı benı aydınlatırsanız sevinirim