2sy Kizlar yeri daralmadi mi aslinda nasil bu kadar hareket edebiliyor anlamiyorum. Ozellikle yatmaya yakin bu saatlerde saniye yerinde durmuyor. Kaburgama vuruyor ittiriyor. Bir de surekli cit cit sesler geliyor karnimdan. Resmen kendiliğinden cikacak sanki 🙈🤦🏼♀️ 36 haftadakiler sizde durumlar nasil?
Yaagmurr 2sy Benimde oğlum öyleydi doğum yapıcağım günün sabahında nst ye bağladı doktor sancılara bakmak için yerinde durmuyor ki bi bakayım demişti 1 saat uğraştı 😂
2sy Yaagmurr 😂🙈 benim de ilk gebeligimde boyle degildi. Tuhaf geliyor o yuzden. Nst de sanci da cikmiyor bi de.. normal dogumu beklesem en az 4 hafta daha boyle gidebilirdi demek ki
2sy bngs_irem benim kemiğimden mi ondan mi geliyor o ses ben de tam anlamiyorum ama cok zor hareketlere girince özellikle baya yuksek bir çıt geliyor 😊🙈
Kelebekim Oğluma hamileyken ben de öyleydim, oturduğum yerden beni sağa doğru çekerdi. Bildiğin ayakta düz yürüyemezdim hep sağa çekerdi karnımı, dengemi bozardı fazlaca hareketliydi. Şuan 5 yaşında düzduvara tırmanıyo diyim artık siz anlayın 🤣🤣
2sy Kelebekim ayy yapmayin ya anne karnindan basliyor yani hareketlilik 😂🤦🏼♀️ benim ilk oglum bu kadar hareketli degildi karnimda simdi 5 yasinda yeni yeni cok hareketli ve yaramaz oldu :)
eaktr 2sy ben de öyle ama maalesef 😅 doğum şekliniz belli mi? ben dün muayene oldum normal doğum uygun fakat kanala girmemiş henüz😪
Kelebekim 2sy 😂😂 valla karnımdada hareketliydi doğduktan sonra da aynı 🤪değişen bişey yok . Daha katlanarak devam ediyor hatta. 5 ayını doldurduğunda eşimin parmaklarından tutup koşuyordu 😂😂 ama tam 11,5 aylık yürüdü. Valla anne karnında hareketliyse öyle de devam ediyor 😂🤭
Symazturk 2sy aaa ben de birkaç çıt çıt duydum dedim heralde gaipten sesler duyuyorum 🤣 gece yatarken birden mideme bi yerini dayadı çocuğum ama uykumun arasında Ne olduğunu da anlamadım artık kemikleştiği için sertleşti de karnım 35+2 yim
Goxun 2sy evet ya 36. Haftada benimkide inanılmaz hareketlenmişti yazdığınız her şeyi yaşadım şu an 37 bitmek üzere biraz hareketleri azaldı artık ☺️
2sy eaktr ilki sezaryen olduğu icin bu da sezaryen olacak ama gunu henuz belli degil :) olculeri bir hafta ilerde cikti bu hafta gittiğimde. Sali doktora gidicem tekrar gun verir artik diye dusunuyorum 😊