Kbrbtcr aa koymayın kimse ikinci ismini söylemez vs diyenler bu durumu hiç yaşamamış kişiler maalesef uzaktan yorum yapması kolay. Nen de eşimi ikna edemedim ikinci bir isim koyduk. Ayrıca benim de göbek adım babannemin adı valla 30 senedir göbek adımla seslenen olmadı okulda da aile içinde de herkes ikinci ismimi söyledi hep, bunu içiniz rahat olsun diye söylüyorum.
Arel yakışıyor sanki mevlütün yanına, kaan, alp, mert, ali, ege, pamir, eren, kerem, eymen de benim baktığım isimler belki fikir olur