Merhaba kızlar kaldığım yerde siyah büyük sivrisineklerden var gecen gün heryerimi yediler ve kac gün gecmedi bende bugün off markası vücut spreyini sıktım kollarıma ve bacaklarıma zararı varmıdır doktoruna sorun vardır belki diye sormak istedim bi sıkıntı olur mu