Beyza_K23 1.7 nin nesi riskli anlamış değilim. 2 nin altındaysa zaten çok iyi. Benim bebişin ense kalınlığı 2,8 çıktı ikili testin kan sonucu temiz gelmiş doktorum rahat bir nefes alabiliriz dedi sonucun iyi gelmiş dedi. Tabi biz yinede bilmiyorduk fetal DNA ya test yolladımıştık. Sen bence hiç kafana takma iyidir inşallah.