Duru03 Ankara Atatürk eğitim ve araştırma hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ankara'ya yeni taşındık bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
ArifeKarabulutolu Duru03 ya biz oraya testlerini yapmaya gittik doktor beni uyardı küvez yok dedi olası bi durumda en yakın hastanelere sevk ediliyor ama size Doğumdan önce her hangi bir olumsuz durum için kağıt imzalatıyoruz dediler o yüzden biz oraya gitmekten vazgeçtik
Seyka Gülin ve Hilal hanım var. Onlar ilgiliydiler. Doğumda nasıllardır bilmiyorum ama ben normal düşük yapabilecekken bir başka hastane kürtaja teşebbüs etmişti Gülin Hanım hiç gerek yok kontrole gel kendi düşer demişti haklıymış da.
Duru03 Annee6 Bizede yakın olduğu için sırf orayı istiyorum büyük şehir kalabalık ulaşım sorun çok tedirginim nasıl olacak siz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz
Annee6 @Duru03 ben golbasinda hasvak devlet hastanesine gidiyorum irfan cem ozaltana. Orasi yakin mecbur 🙄 Memnunum ama cok sukur
Duru03 Annee6 bende atatürk hastanasinde yardımcı doç raziye hanım var ona gideceğim ilk defa nasıl olduğu hakkında bi bilgin varmı
ayberen Duru03 Yaptır canım tekrarlayabilir miş çünkü. Seninkinin belirtisi neydi peki kaç günlükken anladınız. Bize yatış vermedi doktor 35 günlük bebeğim
deletedmom11 Cebecide bi çocuk we kadın doğm war dikimewi yokuşunda ben orda oLdm muayeneLer herşey iyiydi ama 8 aydan sonra ankrdn ayrıLdm büyük doğuma gitme enfeksiyon çokmuş orda
ArifeKarabulutolu Duru03 şimdi Lokman hekim Akay hastanesine gidiyoruz polislere indirimli olduğu için
Duru03 Kafam o kadar karışık ki ne yapacağım hangisine gideceğim bilmiyorum büyük şehir kalabalık karışık of of