gokcekocyigit07 artık bu ülkeye dair hiç ama hiç umudum kalmadı… Asla bırakıp gitmem bu ülkeyi diyen ben bimyol olsa da başka ülkede yaşasam demeye başladım… Endişeliyim ülkem için, insanlar için, annem babam sevdiklerim için ve doğacak oğlumun geleceği için endişeliyim 😓