Asli91 doktorumu aradım kanama akıntı olmazsa sıkıntı olmaz ama yarın gelmbakalım için rahat etsin dedi ya ilk defa oldu normal de hiç olmadı eğilince birden tövbe yarabbi kafayı yedim aklıma neler gelio kırılmıştır byeri falan die acıyınca canım korktm