Gelmiyo hafif sancılar var ama şiddetlenmiyo nedense herşeyi yapıyorum olmuyo gelmiyo beyefendi 39+1 olduk ilki sezeryan olduğu için suni de veremiyorlar sancının kendisi gelmesi lazım dedi doktorum var mı önereceğiniz bişiler kızlar sancı için 🙄😂😂 bu arada! (bu bir totem postudur) hadi inşallah 😂😂💕