Mustafakemalinannesi tugce9292 benim 151 çıktı 140 olması gerekiyormuş üst sınır. Tekrar 75 gram test yapıldı o da bi tık yüksek çıkmış. Telefonda görüşebildim yediklerine dikkat et dedi. diyetisyene yönlendirdi. Cumartesi gidicem.
tugce9292 Ilkayy 163 çıktı benımde.hangi bölüme gideceksiniz .bilgi aldığınızda beni de bilgilendirirseniz sevinirim ben henüz randevu alamadım da
tugce9292 Mustafakemalinannesi hadi ya benden tekrar istemedi diyabet polikliniğine yönlendirdi ama ne kadar zor hiçbir yerde bulamıyorum ve ücretleri aşırı fazla bulduklarımında
Mustafakemalinannesi tugce9292 normalde ben internetten araştırdığımda hastanelerin sayfalarında da gördüm tekrar istemesi normal olan. Şekerin Dozunu arttırıp. Ayrıca çok yüksek değil sonuçlarımız diyetle kontrol altına alınabilir yarın diyetisyene gideceğim bakalım.
Ilkayy tugce9292 yarın kadın doğuma gidicem. Beni nereye yönlendirir bilmiyorum troitler içinde ayın 3 ünde dahliyeye gidicem oda şekere bakıyor onuda söyliycem bakalım ne diycek
tugce9292 Mustafakemalinannesi aynen öyle ama 29 haftalıksın artık gerek yok şeker yüklemesine dedi . Siz gittiniz mi ne verdi diyetisyen ne dedi
Mustafakemalinannesi tugce9292 çok yüksek değil dedi bildiğimiz diyet listesi yumurta tam tahıllı ekmek susuz sebze yemeği et tavuk balık süt. Sadece bitter çikolata iki kare olabilir dedi onun dışında bezelye patates piriç havuç Kesinlikle yasak dedi öyle.