33+6yım dünden beri vajinamın üstünde hareket hissediyorum 32de gittiğimde baş geliş doğum pozisyonunu aldı demişti doktor. Sabahtan beri de vajinamın sağ kısmında batma hissi gibi ağrı var erken doğum belirtisi değildir di mi pazartesi randevum var ama yürürken zorlanıyorum ağrıdan topallatıyor hafif