snagkts benim yeğenim doğduğunda kalbinde üfürüm var demişler. Yengem ve abim o kadar üzülmüş ki, aileden kimseye de söyleyememişler. resmen kendilerini yemişler. Ama altı ay geçmeden kapanmış açıklık. Ki aslında bu cok karşılaşılan bir durummuş hatta diğer yeğenimde de açıklık vardı ilk doğduğunda, annem benim de öyleymiş dedi meğer genetikmiş biz de 😄 şükür sorun yok sen de içini ferah tut bir yaşa kadar kapanıyor diyorlar elbette doktorun en doğrusunu bilir ama bazen de gereksiz korkutuyorlar insanı. Sen iyi düşün iyi olsun 🙏🙏