Canım benim enfeksiyonum varmış o şekilde ağrı yaşıyordum. Başka hiçbir belirtim yoktu ne idrarda yanma ne sızı vs. Sadece kasıkta acıma hissim vardı. Doktorum ilaç verdi kullanıyorum bakalım hala geçmiş değil o acıma ama bakalım.. Senin de enfeksiyondan olabilir veya o haftalarda bebek büyümeye başlıyor hızlı bir şekilde artık ondan olabilir ya da magnezyumdan olabilir.