Yasemin_in68 herkeste olmaz ama öyle, hepimizin eli kolu nasıl farklıyssa memeleri de farklı. Kusma da öyle. Her kustuğunda bebek ay emdiğinin fazlasını kustu diyolar ben o laf yüzünden oğlumun alerjisi olduğunu anlamakta geciktim mesela, biz doyduğumuzda kusuyo muyuz, hayır bebekte doyar bırakır. Gaz yaparsa yediği belki o zaman geğirir bir miktar emdiği kusar. İçinizi ferah kendinizi stresten uzak tutun bebelek her talep ettiğinde emzirin. Bu deli sorular aklınızdaki bir kaç aya düzene girer merak etmeyin. Ben çişli kakalı bez adedini not alıyodum yahu🤣 ay az mı yaptı çok mu yaptı doyduğunun göstergelerinden biri de çişli bez sayısı çünkğ😁