Omersmom88 bende 5 aylık hamileyim ve emziriyorum ilk gittiğimde muayeneye nöbetçi doktor vardı emzirmeyi kes dedi Bebek düşer dedi daha sonra kendi doktoruma sordum emzirebilirsin herhangi bir sıkıntı olmaz dedi çok şükür olmadı da düşük riski yoksa sıkıntı olmaz tabi doktorunuzun tavsiyesi de önemli bu konuda