fenci_anne Ben almayı düşünüyorum yetişirsem. Katlanabilir olması, yer kaplamaması ve maşrapasıyla kovasını bebekten sonra da evimde kullanabileceğimi düşündüğüm için alacağım nasipse. İnternette kullanıp yorum yapanlar çok memnun. İnşallah alabilirim, bende memnun kalırım. Bim marketler kaçta açılıyor acaba biliyor musunuz? 😊