izmirlitazeanne Ben özel muayenehaneye gidiyorum, doktorum Ahmet Önoğlu, çok memnunum. Öncesinde özel hastane doktoruna da gittim, bence hastaneye bağlı olmasına gerek yok. Özel muayenehanede
kesinlikle daha çok ilgileniyorlar. Hastane doktorları daha az vakit ayıriyor, oyle olunca daha yuzeysel oluyo muayene.